دسامبر 4, 2019

برگزاری جشن دندونی نوزاد

برگزاری جشن دندونی برای نوزاد به خصوص کودکان اول خانواده ها بسیار خوشحال کننده و بسیار هیجان آور است. با رویش اولین دندان کودک برگزاری این جشن برای خانواده ها از اتفاقات زیبا می باشد. برپایی این جشن دختر و پسر ندارد و برای هر دو اجرا می شود.

الزامات جشن دندونی

برای برگزاری این مراسم شما نیاز به یک سری وسایل و لوازم دارید که یکی از مهم ترین این وسایل، بادکنک است که بادکنک ها انواع مختلفی دارند و شما می توانید طرح و رنگ های مختلفی را انتخاب کنید.
به تازگی یک مدل بسیار جالب از بادکنک وارد بازار شده است. نام این بادکنک، بادکنک کادویی است که درون آن یک عروسک زیبا قرار دارد قیمت بادکنک کادویی با توجه به ساخت فوق العاده ی آن مقرون به صرفه است چون هم بادکنک تزیینی و هم کادویی است. یکی دیگر از وسایل، استند بادکنک است که در مراسم های مختلف استفاده می شود.
کیک و شمع هم باید در مراسم جشن دندونی باشد که برای این مراسم، طرح دندان بسیار زیباست. برای زیباتر کردن این جشن از گیفت های دندان استفاده کنید و این یادبودها را بین میهمان ها تقسیم کنید.
یکی از مراسمی که برای جشن دندونی برگزار می شود، درست کردن آش است که مواد لازم این آش شامل تمام حبوبات است.

جشن دندانی ارمنستان

ارمنی ها برای برگزاری جشن دندانی، جشنی به نام آتام هاتیک برگزار می کنند که آتام به معنای دندان و هاتیک به معنای ظرف گندم سنتی است.
در این جشن، نوزاد را روی زمین می ‌گذارند و مخلوطی از دانه‌ های مختلف را که نشان‌ دهنده رفاه است روی سر او می‌ ریزند. سپس 5 مورد مختلف از وسایل صنعتی، وسایل مدرن، پول و .. را در مقابل نوزادشان قرار می دهند.
وسیله ‌ای که کودک اولین بار آن را لمس می‌ کند نشان دهنده حرفه و شغل آینده او است. به عنوان مثال اگر شانه را برداشت در آینده اهل آرایش و زیبایی خواهد بود. اگر پول را برداشت در آینده فردی ثروتمند خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 2 =

09121245387 / 02155597213
X