دسامبر 2, 2019

ایده‌هایی برای سورپرایز کردن همسر

در این سایت از خوشحالی صحبت کنیم. سورپرایز کردن دوست و آشنا و فامیل کار بسیار آسانی است اما سورپرایز کردن همسر کمی مشکل است. برای شگفت زده کردن همسرتان راه های زیادی وجود دارد که در این مقاله آموزش می بینید.

1- با عشق برایش آشپزی کنید.
2- با جشن تولد سورپرایزش کنید.
3- هدیه دادن یک سفر برنامه ریزی شده
4- سرو شاهانه صبحانه تولد در تخت خواب
5- دیزاین کردن رمانتیک خانه در روز تولد
و…

1- با عشق برایش آشپزی کنید

این پیشنهاد ویژه معمولا برای آقایان است، شاید شما یک آشپز خوب نباشید اما با کمی جستجو در اینترنت می توانید دستور پخت یک غذای متفاوت را تهیه کنید، بنابر این برای همسرتان آشپزی نمایید. شما می توانید در کنار او همکاری کنید یا قبل آمدن او به منزل، اصلا نیاز نیست غذای خیلی سختی را انتخاب کنید، جزئیات این انتخاب خیلی مهم تر است، فکر اسنپ فود و سفارش غذا از رستوران ها و هر نوع تقلب دیگر را از سرتان بیرون کنید، مهم تصمیم زیبای شماست. مثل یک رستوران ۵ ستاره وسایل شام یا ناهار را روی میز با دقت بچینید، بشقاب ها، قاشق ها، لیوان و دستمال همه در جای صحیح خود قرار بگیرد. یک گل زیبا برای تولد همسرتان سفارش دهید و روی میز بگذارید، یک شمع زیبا معطر روشن کنید با یک موزیک آرام بخش، قطعا همسر شما محو تماشای عشق شما می شود.

2- سورپرایز جشن تولد

این کار یک روش بسیار راحتی است که بیشتر مردم انجام می دهند و از یک هفته قبل وسایل و لوازم مورد نیاز برای سورپرایز را آماده می کنند. برای مثال: برای برگزاری مراسم تولد به خرید بادکنک ، شمع، کیک، کادو و وسایل تزیینی نیاز است که همه ی این وسایل را می توانید از ایران بالون بخرید که یکی از بهترین های مرکز خرید وسایل تولد در تهران است. مراقب باشید همه چیز بر اساس برنامه باشد و خطایی نداشته باشید تا برنامه برهم نخورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 10 =

09121245387 / 02155597213
X