خرید بادکنک | فروش بادکنک | استند بادکنک | فروشگاه ایران بالون | با ما تماس بگیرید

خرید بادکنک

این روزها با وجود مراسمات مجلل، فروش و خرید بادکنک کروم رونق زیادی پیدا کرده است، خرید استند بادکنک به دلیل تنوع در طرح و رنگ آن ها کار سختی است. بادکنک ها در زمره ی اشیایی قرار می گیرند که بزرگ و کوچک نمی شناسند و همه به نوعی دوست دار آن ها هستند. کوچکترها معمولا سرگرم بازی و بالا پایین انداختن بادکنک ها و بزرگترها مشغول باد کردن و چیدن آن ها می شوند. به نظر می رسد شیرینی طراحی مراسمی مانند جشن تولد کمتر از شیرینی خود مراسم نیست. اگر قصد خرید انواع بادکنک مانند بادکنک فویلی و انواع لوازم جانبی آن مانند کلیپس بادکنک برای بادکنک آرایی دارید، کافی است با ما تماس بگیرید.

بادکـنـک هـای حـروف

خرید بادکنک

بادکنک های طبیعی

همانطور که می دانید زمان های قدیم برخلاف امروزه وسایل و ابزارآلات بسیار محدود بود، وسیله ای به نام بادکنک که از ماده ی شیمیایی ساخته شود وجود نداشت. مثانه گوسفند و گاو را نازک می کردند و با دمیدن در آن توپ یا بادکنک درست می کردند. پس با توجه به این موضوع متوجه می شویم که بادکنک یا توپ بازی تاریخچه ای بسیار دور دارد.

تنوع بادکنک ها و بادکنک کروم

کاربرد بادکنک تنها برای تولد نیست، بلکه علاوه بر تزیین جشن تولد، برای تزیینات جشن های ملی و مذهبی، تزیینات مراسم های افتتاحیه و اختتامیه و بسیاری موارد دیگر استفاده می شوند. بادکنک های امروزی تنوع بسیار بالایی دارند و این تنوع بسیار زیاد، توجه کودکان را به خود جلب کرده است. منشاء ایجاد تنوع در بادکنک ها به دلیل مواد اولیه و قالب ساختاری آن ها است. مواد اولیه ی بادکنک ها معمولا لاتکسی و فویلی است.

آخــریـن مـحـصـولات بـادکـنـک فـویـلـی

فروش بادکنک فویلی

تنوع در فروش بادکنک و سایر محصولات ایران بالون (مرکز خرید بادکنک )، این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است که: به راحتی بتوانند نوع و رنگ بادکنک مورد نیاز خود را در سایت انتخاب کنند، هچنین به صورت ساده یا پر شده با گاز هلیوم به همراه چسب با ماندگاری بالا تحویل بگیرند. برای بهره گیری از تزیینات به جنبه ی اقتصادی موضوع هم توجه کنید، زیرا همان طور که می دانید استفاده از بادکنک هزینه ی پایینی دارد.

فروش بادکنک
فروش بادکنک

تم و استندهای جدید تولد

فروشگاه ایران بالون ، مرکز خرید بادکنک همواره سعی دارد انواع شخصیت ها و تم ها را به وسیله ی بادکنک ایجاد نماید. این امر مطمئنا مراسم شما را متنوع تر و جذاب تر خواهد کرد. البته این شخصیت ها و تم ها بسته به نوع مراسم ها متفاوت می باشند. ما با استفاده از تم ها و استندهای جدید و خلاقانه مراسم و جشن های شما عزیزان را به یاد ماندنی تر خواهیم کرد.

با ما در ارتباط باشید

ایران بالون در تلاش است رویایی ترین مراسمات را داشته باشید.

0215559721309121245387

ویژگی های بادکنک آرایی

هنگام استفاده از بادکنک های فویلی و لاتکس شما هیچ محدودیتی ندارید، می توانید هر طرح و تزیینی که مد نظرتان است را به راحتی اجرا کنید. از دیگر ویژگی های بادکنک آرایی زمان اجرای آن است، زمان اجرای بادکنک آرایی نسبت به سایر روش های تزیینی بسیار پایین است. اگر نگران خرابی رنگ در و دیوارها هستید و در یک ملک استیجاری زندگی می کنید، حتما از استندهای بادکنک استفاده کنید، زیرا کم ترین آسیب را به دیوارها وارد می کنند. استفاده از بادکنک برای تزیین هیچ نیازی به میخ و پیچ و غیره ندارد.

حمل بادکنک

بادکنک آرایی مشکل حمل و نقل تزیینات را رفع کرده است، شما به راحتی می توانید استند بادکنکی که درست کرده اید را از یک میهمانی به یک میهمانی دیگر ببرید. تزیینات بادکنک آرایی در هر مکانی قابل اجرا است، محیط های باز یا بسته یا هر جای دیگر به راحتی می توانید از بادکنک استفاده کنید.

بادکنک آرایی با کلیپس بادکنک

نام بادکنک آرایی را این روزها زیاد شنیده اید، چون تولدهای کودکان همانند قبل ساده و کوچک نیست و در بیشتر مراسمات با خرید بادکنک مجلس تزیین می شود.

 

چه زمانی از عنوان بادکنک آرایی استفاده می کنیم؟

زمانی از عنوان بادکنک آرایی استفاده می کنیم که حجم زیادی از بادکنک ها با زیبایی تمام در بخشی از محیط قرار گیرند و مطابق با موضوع مراسم شما تزیین شوند.
در غیر این صورت استفاده از چند بادکنک که از دیوار آویزان هستند نام بادکنک آرایی نمی گیرد.
استفاده از روش بادکنک آرایی در چند سال اخیر خیلی رواج پیدا کرده است،
زیرا این روش نسبت به سایر روش ها زیباتر و شیک تر است و تزیین محیط را مجلل می کند.
با این وجود شما نیز همزمان از چند رنگ در یک کادر استفاده می کنید.

 

استند بادکنک

پـرفـروشـتـریـن مـحـصـولات

خرید استند بادکنک

بادکنک آرایی هنری نو ظهور است که ادبیات خاص خود را دارد. هنری که شادی، ظرافت و تخصص با آن درآمیخته است و در انجام آن می بایست به آیتم های مختلفی مثل رنگ و نور محیط، رنگ لباس، فضای جایگاه و … دقت فراوان داشت. لازم به ذکر است که زیبایی این هنر وابسته به کار افرادی است که بادکنک آرایی را انجام می دهند، همچنین تجهیزاتی مانند استند بادکنک نیز موثر است. ایران بالون بهترین مرکز فروش بادکنک است. اگر به دنبال خرید بادکنک خوب هستید با مجموعه ی ما همراه باشید. همیشه بعد از مراسم به فکر جمع کردن تزیینات و نظافت هم باشید، زیرا کار مشکلی است. استفاده از بادکنک آرایی کار شما را در نظافت راحت می کند.

بادکنک آرایی یک هنر است

باید به خاطر داشت هیچ هنری بدون خلاقیت زیبا نیست. ایران بالون، مرکز خرید وسایل تولد در تهران یاری گر شما خواهد بود.

بادکنک های فویلی

به منظور خرید بادکنک باید بدانید که گروه دیگری از بادکنک ها، بادکنک هایی هستند که از فویل یا زرورق ساخته می شوند. حتما بادکنک های حروف و اعداد را دیده اید که از زرورق بسیار نازک ساخته شده اند، این مدل بسیار مورد توجه افراد است و فروش زیادی نیز دارد. برخلاف بادکنک های لاتکس که تنها چند شکل محدود دارند، بادکنک های فویلی در انواع مختلفی ساخته می شوند، برای مثال حلقه ازدواج، لوگو شرکت ها و غیره

بادکنک های لاتکسی

بادکنک های لاتکسی از صمغ درخت کائوچو می باشند، بادکنک های لاتکسی شناخته شده ترین بادکنک ها هستند. اشکال مختلف بادکنک ها را قطعا دیده اید که شامل گرد یا گلابی شکل، ماری یا میله ای، قلب، کروی، دونات، گل و … هستند. خرید بادکنک های سایز 12 اینچی پرفروش ترین نوع بادکنک های لاتکس می باشد. استفاده از این بادکنک ها بر روی استند بادکنک بسیار زیبا است.

لـوازم جـانـبـی بادکـنـک

تمام لوازم مورد نیاز برای یک بادکنک آرایی زیبا را از ما بخواهید.

استند بادکنک
09121245387 / 02155597213
X